Модернізація ресторанів швидкого харчування МакДональдз в Україні почалася ще до карантину. Однак такі зміни стали як ніколи доречними в ситуації, що склалася в країні під час поширення Covid-19.

Наприклад, установка терміналів самообслуговування, розподіл зон оформлення та видачі замовлень, обслуговування за столиками - на сьогодні особливо актуальні. «З досвідом майбутнього» - так називають модернізовані ресторани МакДональдз. На сьогодні в Україні їх налічується 49 закладів у 20 містах (з 93-х ресторанів мережі). Але крім цього, з можливістю приймати відвідувачів всередині закладу, МакДональдз посилив заходи безпеки та гігієни.

Працівниця МакДональдз Марія - експерт з гостинності та амбасадор з чистоти та гігієни. Співробітники закладу кажуть, що завдання Марії - робити перебування клієнтів в МакДональдз незабутнім. Вона допомагає клієнтам вирішити різні питання, а зараз до її завдань додалося - зустрічати відвідувачів і орієнтувати їх у закладі за правилами дотримання безпеки.

«Коли заходять гості, в першу чергу я питаю: ви хочете у нас відпочити або з собою замовити? Якщо хочуть насолоджуватися стравами тут, я допомагаю їм знайти вільний столик », - каже Марія.






В умовах карантину вільних столиків небагато. Всього близько 40% наявних в залі місць можуть бути зайняті гостями. Пояснюють це дотриманням дистанції між людьми. Простіше кажучи, столики можна займати через один. Всі інші відвідувачі можуть або забрати замовлення з собою, або почекати, поки звільняться місця. Після кожного клієнта столики та стільці дезінфікують.






На підлозі в залі - справжній квест. Стрілки, лінії та намальовані сліди, розташовані один від одного на безпечній відстані в 1,5 метра. Такі наклейки-підказки поступово ведуть клієнта від входу і терміналів самообслуговування в зону розрахунку, а далі - до видачі замовлення. Ті, хто заходять в заклад, не перетинаються з тими, хто виходять з нього.

«Особливо така гра подобається дітям», - підкреслює амбасадор Марія: «Вони намагаються наступити на кожен слід на підлозі. Це їх розважає». Марія каже, що багато постійних клієнтів з нетерпінням очікували можливості знову посидіти всередині закладу.




Перед тим, як забрати своє замовлення, поруч із зоною видачі клієнт обробляє руки дезінфектором. Також дезінфектори знаходяться при вході, біля експрес-вікон та на МакДрайв. А наклейки в туалетних кімнатах нагадують, як правильно мити руки - ретельно, протягом 20 секунд. Під час карантину додалася процедура, за якою працівники передають пакет так, щоб не торкатися клієнта.




«Безпека - головний принцип компанії», - розповідає менеджер ресторану Світлана. Вже 17 років вона працює в МакДональдз в Україні. Останні 4 - на керівній посаді.

«При модернізації ресторани обладнали терміналами самообслуговування, де клієнт робить замовлення самостійно, не контактуючи з працівниками. Тут же він може розрахуватися карткою і відразу підійти до зони видачі», - каже Світлана.

Для безпеки клієнтів термінали оплати обробляють деззасобами щогодини. Щоб прискорити рух черги в залі, після оплати можна не чекати замовлення, а відразу присісти за столик. Працівник МакДональдз принесе замовлення клієнта самостійно.



На МакДрайв також посилили безпеку. Замовлення видаються через захисні екрани та безконтактно.

«Наш стандарт обслуговування з моменту оплати замовлення до отримання замовлення на МакДрайв - 120 секунд. А в залі - 90 секунд », - кажуть працівники МакДрайв.

Кожна зміна працівників починається з температурного скринінгу. Обов'язкове носіння масок, рукавичок і суворе дотримання гігієни. Протягом восьмигодинного робочого дня один працівник кухні використовує мінімум 4 одноразові маски, 10 пар рукавичок, 100 мл мила та засобів дезінфекції. Змінюють маски кожні три години, руки миють кожну годину, а то й частіше. Регулярно протирають поверхні в зоні виробництва та обслуговування.




На кухні ми дізналися, що 70% постачальників, які постачають інгредієнти в МакДональдс - це локальні підприємства. Це дозволяє мережі спростити процес закупівлі та постачання, утримувати доступні ціни, а також робити внесок в розвиток місцевої економіки.

«Наші біфштекси - з Вінницької області. Вони складаються тільки з 100% яловичини, сіль і перець додаються вже після смаження, а для більшої користі ми смажимо біфштекси без додавання масла. Наші запашні булочки - з Дніпра. А морозиво готується тільки в присутності відвідувача з молочної основи заводу з Білої Церкви», - розповідає директор закладу Світлана.



Вся їжа ретельно перевіряється на відповідність високим стандартам якості. Наприклад, фритюр після певної кількості використання обов'язково замінюється, для цього його перевіряють спеціальним приладом. Також кожне блюдо має свій термін зберігання в ресторані. Так, Картопля Фрі зберігається 5 хвилин, а по-селянськи - 10 хвилин. Всього страви мережі за минулий рік спробували 110 мільйонів українців.